pondělí 4. srpna 2008

Aktualizace ke dni 4. 8. 2008

Trochu jsem si pohrála se záložkami, většina příspěvků z předchozího roku má teď popisek Rusko a Moskva. V budoucnu, až bude na blogu víc příspěvku s jinou než ruskou tematikou, to snad čtenářům zpřehlední vyhledávání.
Starší aktualizací si prošlo i záhlaví, (mí bystří čtenáři to zaznamennali=))) jen jsem o tom doteď nic nenapsala. Tak tedy, jedná se o jakousi koláž ilustrací k Bulgakovově románu Mistr a Markétka. Co se románu týče, nerada něco předem slibuju, ale vzhledem k tomu, jak skvělá knížka to je, nedávno jsem ji dočetla a odehrává se v Moskvě... Koketuju s myšlenkou udělat z toho celého nějaký hezký speciál pro fanoušky;)
Další změnou si prošel úvodníček, který je teď zaměřen na zájemce o východoevropskou turistiku.
Vydala jsem (jak si všiml Delfínek) už třetí "bestofko" a pro svého milovaného bratránka jsem stvořila příspěvek o paleontologickém muzeu.
Příspěvkem o Mallém Buddhovi plánuji zahájit sérii věnovanou gastronomickým prožitkům z Čech i celého světa (Rusko samozřejmě nevyjímaje).
Tak se mi ta aktualizace zvrhla v kampaň plnou (naštěstí ne politických) slibů, radši si to ještě všechno přepíšu na lepicí lístečky a nalepím na obrazovku notebooku, abych na nic nezapomněla;)
Blog před pár dny přesáhl magickou hranici 4000 návštěv. Všem čtenářům moc děkuju, že sem chodíte, koukáte, čtete a komentujete.

1 komentář:

  1. Už aby Blogger spustil ty novinky, co chysta, ja se tady pak uhodnotim peti hvezdickama u vsech clanku :-) Diky za vyborny a originalni obsah, je potesujici slyset Vase dalsi plany.

    OdpovědětVymazat