sobota 6. března 2010

Dočasná pauza Mezi světy


Ano, čtete dobře. Vzhledem k tomu, že už nezvládám psát a publikovat kvalitní příspěvky, pozastavuju dočasně činnost svého blogu.
Tak dlouho jsem plánovala, že se zase do blogování naplno dám, ale nějak mi to nevychází. Což mě na jednu stranu mrzí, ale na druhou jsem ráda za všechny ty skvělé aktivity, které vyplňují můj volný čas, a o nichž vám snad někdy v budoucnu povyprávím:)
Možná už během léta, kdy mě čeká další výprava do dalekých krajů. Ptáte se kam?
Mezi světy přece, kam jinam :)

P.S.
Po letech jsem zase deník internetový vyměnila za poctivou vázanou linkovanou knížku, v níž si (natruc facebooku a jiným rádoby osobním stránkám) archivuju myšlenky, události, obrázky i fotky. Možná začínám být s přibývajícími léty sentimentální, ale spíš za to může pocit, že do mého života a soukromí nikomu nic není. Což sice všichni vědí a měli by to respektovat, ale přesto právě díky facebooku momentálně sílí trend sebepezentování za každou cenu. Což je docela fajn - koho by nebavilo dozvídat se o svých známých stále něco nového? Fajn, nahrajete svoje fotky, já se na ně kouknu, napíšete, co děláte, já na to zareaguju, nebo taky ne. Ale sama na to většinou nemám náladu ani sílu. A vlastně... Za svého pobytu v Moskvě jsem si internetu užila víc než dost.
Takže se mějte krásně, milí čtenáři. A zase někdy na shledanou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat