středa 10. prosince 2008

Veselé plácání o ničem)

Díky za kladnou odezvu) Do Vánoc se tady ještě doufám objevím, obzvlášť, když jsem povzbuzována věrným čtenářem. A taky procitnutím vivecy a jejího Kolumbária.
Momentálně se pokouším nalít si do hlavy něco o filozofii a do toho nábožně zírám na DVD s klipama J-rockera Gackta, což je můj úlovek z Norimberka. Začínám pomalu posuzovat kvalitu zemí podle toho, jestli se tam dá sehnat volně v prodeji J-rock xD V tomhle ohledu u mě boduje Rusko (kam za J-rockem v Moskvě? Gorbuška je jistota;), Finsko a Německo, zatímco ČR by se měla stydět. I když na druhou stranu, až se objeví J-rock tady, bude to znamení, že sklouzl do mainstreamu, a z toho taky nebudu nadšená. Abyste si nemysleli, že jenom remcám - náhodou mi tento způsob turistiky vůbec nevadí. Někdo jezdí do zahraničí za sexem, já tam jezdím za J-rockem... Jak se říká, proti gustu... x))) Tak mě napadá, jak jsou asi na tom asi s distribucí japonskýho rocku ve Francii? Tam bych se podívala moc ráda, problém bude v tom, že neumím francouzsky ani kváknout.)
...blíží se taky svátky, jakpak jste na tom s dárky? Já bledě, zatím. Cukroví nepečeme, výzdoba u nás taky nějak chybí, akorát adventní věnec máme každý rok. Začínám brát svátky tak nějak jen jako dny volna s hezkou atmosférou a ty věci kolem dárků a ozdob mě přestávaj bavit. Hlavně na to není moc čas.
...jo a tahle příšera je Gackt. Na obalu mýho suvenýrku z Helsinek xD

Žádné komentáře:

Okomentovat