neděle 22. února 2009

Tak jsem zase Češka v Moskvě=)

Tentokrát jen na dva týdny, což ale znamená, že toho musím mnohem víc stihnout xD
UPD:
Ano ano, jsem tu na prázdniny. Aktuální stav počasí: -8°C až -13°C, na ulicích je zledovatělá krusta a dech se sráží do hustých obláčků. Což ovšem nebrání Leninovým dvojníkům, aby pobíhali kolem Rudého náměstí a pomrkávali na turisty. Zítra je svátek - Den obránců vlasti, nebo také Den mužů a kluků. Když jsem psala svojí jediné moskevské kamarádce Nadě, oznámila mi důležitě, že ONA to slavit nebude, a že všichni chlapi jsou zrůdy. Já jdu zítra večer na mužský chór Alexandrovce, takže to tím pádem asi slavit budu, i kdybych nechtěla. Ale spíš v tom vojenském stylu. Každopádně se o svoje dojmy podělím=)
Tenhle rok je rokem Býka, a protože Rusové se nebrání žádným symbolům štěstí, zařadili momentálně kravičky a telátka mezi svá oblíbená zvířata. Projevilo se to třeba i na současně vytvářeném dětském kresleném seriálu Směšariki, do kterého přibyli noví dva hrdinové: býk a kravička jménem Mulja a Muňja. Zatím jsem je ještě neviděla v akci, ale DVD s jejich dobrodružstvími jsem sehnat uspěla.

2 komentáře:

  1. *zira* Pockat, coze, jak, kdy, proc? XD
    Na prazdniny? :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Už dlouho sleduji vaš blog, tak krasne pišete! Měla byste toto vydat knihou. Rad bych se s Vami seznamil v Moskvě.

    Maxim (http://maximkoo.livejournal.com)

    OdpovědětVymazat