pondělí 27. dubna 2009

why so serious?

Dneska jsem se parádně nervovala. Asi zbytečně, ale... kdo ví. Každopádně jsem předmaturitní obří zkoušení ze společenských věd zvládla a dokonce padlo něco o jedničce=) juhů. teď dávám voraz.
Ne že bych byla schopná se na něco soustředit. Ne po tom, co jsem si o víkendu půjčila na DVD Temného rytíře. Ten film je dokonalej, od scénáře přes kameru až po herecký výkony. Lahůdka, navíc i přehlídka parádních typů. Heath Ledger, Christian Bale, roztomilá pusa Maggie Gyllenhaal... Jo, tohle mě bere. Normálně se snažím magorům vyhýbat, ale ve filmu mi nevaděj, takže nad šišlavým Jokerem se rozplývám jak nad koťátkem=)
A ty hlášky!
"Co tě nezabije, to tě zešílí."
Zajímalo by mě, jestli Joker někdy maturoval. A pokud jo, tak za kolik. A jestli to třeba nebyl důvod toho, že mu šiblo.)
"WHY SO SERIOUS?"


.........

chjo, dneska mám vážně svůj den tak napůl.
chtěla jsem sem napsat svoje oblíbený filmový hlášky, jenže jsem si vzpomněla jen na dvě. Z toho jedna byla sprostá. Takže se radši podržím původního záměru a naházím sem fotky pana Batmana, respektive Christiana Bale.



"Tak vy byste rád otáčel hlavou?" =)



Photobucket

Photobucket
HA, vsadím se, že má chlapec temnou gotickou minulost, muhehehe... xD





Photobucket
"...a tenhleten nos mám na dobrý role=)))"

Photobucket

a druhej kolega...

Photobucket

Photobucket

Photobucket


....zazvonil zvonec a fotopřehlídky je konec....

...protože jsem to řekla, hehe.

Žádné komentáře:

Okomentovat