neděle 28. června 2009

další várka

 tohle je vyloženě pro rusky mluvící, ačkoli i ostatní určitě pochopí, že je to maminka s dcerou a debatujou o nápadníkovi.

11 komentářů:

  1. Na Ukrajině existuje projekt Zpívající Kalhotky. Nejnovější klip teď populární v ruské blogosféře

    http://www.youtube.com/watch?v=cn1OmCDBVXE

    OdpovědětVymazat
  2. BOŽÍ!!!! xDDD
    děkuju moc za odkaz, asi to sem taky hodím.
    výzva pro ostatní (ale i Anonyma/Anonymku): jestli znáte vtipný klipy, ať už z rusky nebo jinou řečí mluvícího prostředí, sem s nimi=))) všichni se rádi pobavíme a pokocháme;)

    OdpovědětVymazat
  3. :) není problema

    Mimochodem, na LiveJournalu je http://syndicated.livejournal.com/irismezisvety/

    lj-blogery ted' mohou přečíst Váš blog

    OdpovědětVymazat
  4. aha... to je super, ale kdo to zařídil? o.O já teda ne, aspoň o tom nevím... a dá se nějak zjistit, kdo všechno z LJ sem kouká?=)

    OdpovědětVymazat
  5. Bohužel není možno, to je jen syndicate RSS irismezisvety.blogspot.com

    Pouze počet odběratelů (7)

    OdpovědětVymazat
  6. jedno mohu říct, všichni rusky mluvící blogery :)

    OdpovědětVymazat
  7. nevadí, sedm je docela vysoký číslo (vyšší než bych čekala =) a aspoň jedním odběratelem (odběratelkou) jsem si jistá... takže jsem spokojená^^
    hm. takže Anonym je na LJ?=)

    OdpovědětVymazat
  8. oho, já jsem si říkala, že mě asi čtou hlavně Rusové... =)

    OdpovědětVymazat
  9. Ano :) ale špatně umím česky. Proto radši zůstanu anonymem :)

    OdpovědětVymazat
  10. ...jak je libo, ale zdá se mi, že Vaše jazykové schopnosti by na normální rozhovor stačily=) krom toho, já umím rusky (teda, domluvím se, s gramatikou je to horší=))) teď se loučím и желаю спокойной ночи...)

    OdpovědětVymazat
  11. Спасибо :) и за пожелание, и за блог :)

    OdpovědětVymazat