neděle 28. června 2009

Serebro - Серебро



Tohle je podle mě dost kvalitně stvořená skupina, myslím tím výběr členek i úroveň písniček a klipů... už se vážně těším do RF, až si pořídím jejich album. Četla jsem na něj docela zajímavou kritiku, která mu vyčítala přílišnou různorodost písniček. Něco jako: "každej pes jiná ves a nechápeme, co to dělá na jednom albu". Takže... jsem celá žhavá to sama zkritizovat. Zatím jsem unešená, ovšem jen ruskou tvorbou kapely, její anglické výtvory mě neberou...


UPDATE:
jsem ráda, že se Serebro zalíbilo někomu z české kotliny. Pokud byste měli zájem si stáhnout jejich písničky, je to možné tady, na oficiálních stránkách skupiny.

Ještě přidávám nějaké fotky na úvod a snímky z natáčení nového klipu skupiny, který se mi ovšem zatím nepovedlo najít, tudíž asi ještě není k dispozici. Písnička se jmenuje "Like Mary Warner" - rusky "Сладко". Všechny obrázky najdete na oficiálních stránkách skupiny.






UPDATE :
Ještě radši přidávám vysvětlení ke složení skupiny. Původní sestava Елена Темникова - Jelena Temnikova, Оля Серябкина - Olja Serjabkina a Марина Лизоркина - Marina Lizorkina vydržela dva roky. Letos v červnu odešla ze skupiny Marina a na její místo přišla nová dívka Анастасия Карпова - Anastasija Karpova.
Nová sestava s Nasťou Karpovou (zcela vlevo). Ještě aby nebylo pochyb: černovláska uprostřed je Jelena, někdy jí říkají Lena, a hnědovláska vpravo Olja. A jako obvykle - pro zobrazení celého obrázku na něj stačí kliknout=)

3 komentáře:

  1. Iris díky za další várku zajímavé hudby. To Serebro se mi líbí. Je pěkné slyšet zpívanou ruštinu, je taková měkká a mazlivá.

    OdpovědětVymazat
  2. song no1 dělaly pro eurovizi, ne? to bych docela chápala...na co teda anglickou verzi, i když v ruštině jsou stejně písně lepší xo)...škoda, že odešla marina

    OdpovědětVymazat
  3. mně se teda nelíbí když zpívaj anglicky, krom toho mam pocit že se dá prorazit i s ruštinou. i když máš pravdu, že na Eurovizi je to lepší s angličtinou... mno, s tou Marinou je to fakt škoda, a jsem zvědavá co nová členka Nasťa předvede.

    OdpovědětVymazat