sobota 27. června 2009

katastrofa

.......zapomněla jsem heslo na facebook. jak se s tim vyrovná tenhle svět a jak to přežijou mí "přátelé" to fakt netušim. mno, aspoň nebudu snižovat svou důstojnost prováděním nablblých testů osobnosti typu "co jsi za zviřátko" kterých jsem si užila dost kolem třinácti, když jsem ještě četla Bravo.
jsem teď u příbuzných, neb byt je vystěhovanej naprosto dokonale.
dneska cestou vlakem jsem přečetla Hochy od Bobří řeky a mam mírnou depku z toho, že jsem nikdy neulovila žádnýho bobříka. nehledě na to, že ze mě nikdy nebude Roy ani Luděk...
Foglarovky putují k bratránkovi, je mladší o deset let, tudíž je na ně v ideálním věku. zajímalo by mě, jestli se pokusí aspoň o toho bobříka odvahy, jako kdysi já. =)

1 komentář:

  1. A nemají tam nějakej odkaz jako Forget password? Na zapomenuty heslo?

    OdpovědětVymazat