pondělí 6. července 2009

Zlato, jsem DOMA!!!

Vážení a milí, Iriska je v Moskvě. A pro ty, co se hodlají ošklebovat nad názvem článku musím dodat, že to teď je moje JEDINÝ doma, protože náš českej byt je *vybydlená rozkopaná díra* právě ve stadiu probíhající rekonstrukce. Včera byl pernej den. Sice jsem letěla teprve popátý, ale začínám proti svý vůli souhlasit s maminčinou známou, která žije v Americe a tvrdí, že s každým dalším letem je neklidnější. Já si včera tam nahoře taky poprvý uvědomila (kromě boží přítomnosti někde dost těsně nad hlavou), že pokud se něco podělá, je se mnou konec. Respektive, že v tom naprosto nepravděpodobným případě *s největší pravděpodobností* umřu hrůzou ještě před dopadem.
Naštěstí pro kamarádku a jejího přítele, kteří sem za mnou mají přijet, jsem ovšem živá. Popíjím japonský zelený čaj s kousíčky pufované rýže, který jsem vyhrabala v kredenci a právě jsem díky Kitsu zjistila, jaký je můj osobní hieroglif=) *a že jsem zřejmě panter, muhaha*

Твой иероглиф
Ваше имя
Итак...Пантера

все гадания на aeterna.ru


Dneska jsme se s bratrem celej den vzpamatovávali ze změny prostředí. V praxi to vypadalo tak, že jsme spali do dvanácti (on až vlastně do dvou xP ) a pak čuměli na Futuramu. Já jsem si zas po nekonečně dlouhý době nalakovala nehty a s překvapením jsem zjistila, že mě to vylučuje z takových činností, jako je mytí nádobí a otevírání krytu od mobilu (abych vyměnila českou simku za ruskou). A taky loupání brambor... vlastně je to docela příjemný, jen teď nevím, kdo za mě všechny ty věci udělá (NIKDOOOO!!!) a kolik oprav vydrží ten chudák lak a taky moje nehty, když už jsme u toho...
Takže tak. Pokud se snad někdo z mých čtenářů taky nachází v Moskvě a má náladu mi dělat doprovod při prolézání obchodů nebo na nějaké kulturní akci, ozvěte se=) Bráška sice sliboval, že se mnou bude chodit ven, ale protože ho znám, tak mu přirozeně nevěřím, ani co by se za můj nalakovanej nehet vešlo xD

3 komentáře:

  1. já jsem doma až příští týden xD myslím, že tam ale stejně dlouho nevydržím, jelikož barák se brzy promění v mateřskou školku...tudíž plánuju strávit nějakou dobu otravováním bratra v pitěru, ještě rozbít prasátko, abych měla na letenku, a bude dobře x) každopádně jsou pořád výprodeje...tak přeju úspěšný lov x))) pořád je tam ubrečený zamračený počasí?!!

    OdpovědětVymazat
  2. Iris, užij si to v Moskvě! A doufám v další pěkné články!

    OdpovědětVymazat
  3. počasí je naprosto nevyzpytatelný! včera lilo, dneska se už jakoby vyjasnilo, ale sotva jsem odpoledne vylezla na nákup, začalo znova pršet. teď zas přestalo a víkend má být údajně slunečný, tak jsem zvědavá jak se to bude vyvíjet=) joo pitěr, tam jsem byla jednou týden a strašně se mi tam líbilo...

    OdpovědětVymazat