neděle 4. listopadu 2007

Jen tak plácám...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Je 22:22.
Samo o sobě to není důležité, ale mně se to líbí.
Zítra začínají moskevským školákům týdenní prázdniny - takže mám radost...
Dneska od deseti od rána na prvním kanále běžely tři filmy, natočené na motivy románů od Borise Akunina. Zbožňuju ty knihy, i filmy jsou dobrý, ale když hodí po každých 20ti minutách 10 minut reklamy, není se co divit že pak jdou 3 filmy celý den... 2 jsem vydržela sledovat, třetí poslouchám jedním uchem zatímco píšu... A to i přesto, že tam hraje Константин Хабенский, který hrál Antona v Hlídkách a pro kterýho mám slabost... (Mohla bych sem něco o Akuninovi a všech těch filmech něco hodit, že... Tak uvidíme...)
V Moskvě je teď zima, příšerná zima... Teploty sice nejdou pod -5 (zatím) ale i tak klepu kosu... A tajně doufám, že při -20 vyhlásej aspoň zákaz vycházení xD abych nemusela do školy =)
Zítra mám v plánu se vypravit do český knihovny... A jinak mám v plánu psát, psát a psát, ale zatím nevím co, protože moje múza si na prázdniny nejspíš taky vzala volno, mrcha... Takže to spíš vidím na učení (popadla mě hysterie, našla jsem si modelový testy k přijímačkám na vejšku a zjistila, že vážně mám co dohánět) a asi čtení, jestli teda v tý knihovně budu úspěšná... Jak sami vidíte, psaní mi teď zoufale nejde (překládání taky ne...) ale už jsem sem dlooouho nic nehodila, tak aspoň tenhle patvar, a snad to půjde brzo líp=))) Loučím se, jdu se teď pohrabat v citátech...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Tak takhle vypadá moje múza. Co má v úmyslu s tou kočkou, netuším, ale kdyby mě s ní flákla pěkně doprostřed čela, třeba by to nebylo na škodu xD

3 komentáře:

  1. A tak me napada,co kdyz i muza potrebuje inspiraci,a ta Inspirace je prave ta kocka,a tak,aby Muza mela Inspiraci,potrebuje,aby ji Inspirace neco zazpivala - a pro to je potreba ... zatahat kocku za ocas :) - ale protoze vsude cihaji Ochranci prav zvirat,tak ... tak i Muza obcas mlci x_X *jako prave ted v mem pripade*

    OdpovědětVymazat
  2. o.O Priznejte se... Vy jste pil xD

    OdpovědětVymazat
  3. Ano,caj :)))) *a ted ctu,co jsem to psal a sam se divim x_X *

    OdpovědětVymazat