pondělí 12. listopadu 2007

Sentimentálně Tvá

Díky Ti, za Tvůj návrat, Ty prchavá, nevyzpytatelná mrcho. Vážně jsem si myslela, že sis vzala dovolenou, a možná to tak na chvilku i bylo. Jenže pak ses vrátila, a kdovíproč ses rozhodla mi vynahradit ty chvíle strávené bez Tvé přítomnosti. V tomhle se podobáš horlivému teenagerovi, který si pořídí zvířátko, jednou na něj zapomene, tři dny ho nekrmí, pak si na něj zase vzpomene a, hnán výčitkami svědomí, doslova ho přecpe k smrti.
Koukni, vážně Ti nic nevyčítám, ale jak mám, u všech všudy, ve čtyřčlenné domácnosti s jedním notebookem a ještě k tomu v pracovním týdnu sepsat všechno, co mi Ty, drahá a zbožňovaná, milostivě implantuješ do hlavy???
Přemýšlej o tom trochu, pokud ovšem máš čím a jak a nejsi skutečně jen jakýmsi nehmotným zábleskem... Inspirace.
Co bych byla bez Tebe? Těžko říct, něco mi ale právě teď říká, že místo kradení obrázků a emočních výlevů na blogu bych měla radši otevřít Word... Nuž tedy dobrá, drahá moje.

5 komentářů:

  1. Uch,mama,az strasno x/ *izvinajus,u menja russkije bukovki poleteli k cortu*
    Atu,jejo,atu ! V topku,i bit lopatoj po golove ! x_X

    OdpovědětVymazat
  2. lopatou po hlave mlati ta potvora mne, a svete div se, ono to funguje x) pokud to nestrha velka kriticka Anchesenamon, hodim nejaky ten vytvor sem na blog...

    OdpovědětVymazat
  3. A,tak hlavne,ze to funguje :) Ono to vazne kolikrat pomuze i me - opravdu mam pocit,ze se mi "rozsviti" XD
    Tesim se ;)

    OdpovědětVymazat
  4. hm, tak kritika me rozcupovala xD ale nevzdavam se! jen to trosku... poupravim... muhehe x)))

    OdpovědětVymazat
  5. Dovolim si citovat jednu svou znamou,jenz rekla : "Kdyz clovek psat CHCE,tak psat a tvorit proste BUDE,dej se co dej,kritika-nekritika ... a svuj okruh ctenaru,byt by to melo byt jen par lidi,si stejne najde" Takze Vam rikam - piste,jen piste ! Kritika je dulezita,ale mnohem dulezitejsi je to,ze si nenechate odradit *coz v podstate,kritika ani nema za ucel,ze :) *

    OdpovědětVymazat