čtvrtek 28. května 2009

o.O

...já to mám za sebou.
Odmaturovala jsem.
Hurááááá.
Jen jsem teď tak mimo, že vůbec nevím, co budu dělat.
Mno.
Asi v první řadě začnu uklízet ten binec, co se mi nakupil v pokoji během maturitní přípravy.
Takže.... jak to jen říct?
Já mám středoškolský vzdělání! *že to sakra trvalo*

Ale po pravdě, ani to mi nepomůže, když přijdou ke slovu pitomý, krvavý játra. Nesnáším vaření. Nadělám při tom strašlivej binec a výslednej blaf nechutná mně ani nikomu jinýmu. Napadlo mě, že bych ty zuhelnatělý zbytky nabídla bezdomovcům, ale pak jsem si to rozmyslela. Kdyby je po mně náhodou začali házet, mohlo by mě to vážně zranit. Takže smůla. Kuchařka v armádě spásy ze mě nebude.... *ani nikde jinde, hehe*

Jsem nadšená. Poslouchám soundtrack filmu Auta a v duchu *a místy i nahlas, ty pošahaná magorko* se chechtám. V životě jsem neměla na konci roku vyznamenání - až teď, a to u matury!!! Nářez, nářez, nááářez.
Stejně nesouhlasím s lidma, co mluví o maturitě jako o frašce. NENÍ to žádná fraška. Já se teda moc nesmála.

Auta jsou nejlepší film!!!!!!!!!!!!
Asi mi hrabe.
Co mám sakra-
-dělat?
Mno, rozhodně vám nebudu povídat, co si myslím o Kantovi.
Muhehe.

4 komentáře:

  1. Iris, gratuluju! A přeju vše nejlepší do dalších dnů a roků! Je to výborná zpráva. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Aní! Tady LuciLuc. Moc gratuluju:-)) Přesně si pamatuju ten pocit, když jsem odmaturovala a takový to. Konečně. A co teď? To už je vážně hotovo? To se teď můžu beztrestně celý 3 měsíce válet? A najednou takový volno, super.. užij si to. Neboj, neni pravda, že tak dlouhý prázdniny už nebudou.. na vejšce je to větší pohodička, i když občas vykoupená úměrnou prací a stresem))
    Přeju Ti hodně štěstí!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ten první odstavec...zcela mi mluví z duše =D Taky jsem to před pár týdny prožívala...

    OdpovědětVymazat