pátek 29. května 2009

Валерия // Valeria

Je blond, má tři děti a holohlavýho manžela. Hvězda ruských hitparád a stálice hudebního nebe Valerie je tak nějak nepřehlédnutelná, pokud teda trávíte nějakou dobu v Moskvě a koukáte kolem sebe, čtete časopisy a noviny a občas zapnete televizi. Zrovna jsem ji vyhrabala v počítači a poslouchám ji, nejvíc se mi líbí jedna písnička, kde zpívá: "vždyť ty nepochopíš půlku slov, který ti říkám" a pak otočí a: "jenom ty pochopíš všechnu moji lásku". Jo, má to s ní ten plešounek asi těžký=)
Teď mě napadá - ta věc, která mě na ruských umělcích - obzvlášť zpěvácích - dostala, je fakt, že svůj zpěv strašně silně prožívají. Dávají do toho duši a je to dost znát. Asi je to ruskou náturou - ta velká emociálnost, široká ruská duše.... Každopádně když jsem ještě znala Rusy jen z televizních koncertů, měla jsem za to, že všichni musí být neskutečně upřímní...


Валерия

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Tohle je parádní obrázek. Sice z videoklipu, ale přijde mi to jako tak nějak... typický ruský výjev.

1 komentář:

  1. Вау, с короткими волосами она такая ... офигенная ^^
    Мне очень нравится!

    OdpovědětVymazat