pátek 29. května 2009

Жанна Фриске // Žanna Friske

Další populární ruská zpěvandule. Tenhle videoklip nazvala mamka "zdravé sebevědomí" a já "Jak svět přichází o gotiky" =)))



řekla bych, že pokud nejste příznivci popu, tak se vám bude tenhle klip zdát úplně blbej, a to ať umíte rusky nebo ne. Taky netvrdím, že je chytrej, ale fascinuje mě to dokonalý zpracování. Vlastně je to taky naprosto upřímnej klip: zpěvačka se za nic neschovává (pomalu ani za oblečení ne=) a na rovinu prohlašuje, že se ostatní holky můžou jít bodnout, to vše v písničce, kterou pojmenuje po sobě=)
Mám Žannu ráda. Hrála v Denní a Noční hlídce a vypadala tam dokonale goticky:
Photobucket
A taky předvedla, že umí vážně dobře hrát...

3 komentáře:

  1. Pohodovej klípek. Vsjo v parjadke! Takový zpěvačky kdybychom měli u nás! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. žanna má fajn hlas a její písničky mmě v posledních dvou dnecha aslepoň trochu zvedají náladu...dobrý videjko, i když pop teda není dvakrát můj šálek čaje. xD

    OdpovědětVymazat
  3. Crocuta
    Popík zrovna moc neposlouchám,Žannu jsem znal donedávna jen jako herečku, ale nedávno jsem se na You Tube náhodou dostal k jednomu ruskému klipu a od té doby jenom zírám, co je na tamní scéně zajímavých hudebníků, libě znějících písniček a klipů na které se dobře kouká. A co je tam krásných zpěvaček! Hlavně těch vzešlých ze skupiny Blestyashchie - kromě Žanny třeba taková Julia Kovalčuk a zejména Anna Semenovič - nad těmi mužské oko i ucho zaplesá a srdce jihne :-).

    OdpovědětVymazat