pondělí 4. února 2008

Hvězda píše o hvězdách

Jak se dostat celebritám na kobylku? Jak zjistit nejnovější klípky z jejich života a získat exkluzivní fotografie z hvězdných párty? Nejlépe být jednou z nich...
...jako Andrej Malachov, známý ruský moderátor a herec a současně hlavní redaktor časopisu StarHit. Týdeník obsahuje nejen televizní program, lákavé rozhovory a novinky ze života těch nejbohatších a nejznámějších ruských a amerických osobností, ale i Deník Andreje, kde hvězda popisuje svoje zážitky uplynulých dní. Například se zmiňuje o dovolené v Miami, kde - světe div se - potkal tolik ruských celebrit, že si připadal skoro jako doma. Nechybí ani důkazní materiál - Andrej pózující na jachtě a pláži se svými hvězdnými kolegy a kolegyněmi.
Vděčnou rubrikou je i fotoexkurze v bytě známé osobnosti či její fotografie z dětství.
StarHit se prodává takřka na každém rohu, dokonce i v automatech na tiskoviny v metru (odtud jsem získala svoje první číslo já - strašně mě zajímalo, jak ta mašinka funguje, na obálce časopisu za sklem byl moderátor a momentální partner Ally Pugačové, a tak jsem vytáhla drobné, naházela do automatu devatenáct rublů a vzápětí mě do břicha zasáhl časopis, jež mašinka vyplivla s razancí, jaká podle mého vůbec nebyla nutná), z čehož lze usoudit, že je to tiskovina poměrně oblíbená a hojně čtená.
Kupujeme ji kvůli přehlednému TV programu a hromadě věcí, kterým se zasmějeme - je to takové nenáročné, oddychové čtení, okořeněné Andrejovými zprávami z první ruky a vtipnými postřehy.

Žádné komentáře:

Okomentovat