pátek 22. února 2008

Sergej Zvěrev - tak trochu výstřední typ





Sergej je kadeřník, vlasový designér, vizážista, stylista, zpěvák a šoumen v jednom podivném, šokujícím balení. V letech 1996 - 1998 se stal designovým šampionem Evropy a světa a otevřel si tak cestu ke slávě. Je osobním stylistou Ally Pugačové, stříhá i Andreje Malachova (o něm jsem psala v článku "Hvězda píše o hvězdách") a jiné známé ruské osobnosti. V současnosti má své vlastní TV pořady a Salon krásy, hojně se objevuje na celebrity akcích a miluje objektivy fotoaparátů. Účinkuje i v rádiu. Hodně lidí ho kvůli jeho vzhledu a způsobu oblékání považuje za homosexuála, ale opak je pravdou - Sergej má slabost pro ženy. Zvlášť pro blondýnky. Má syna, Sergeje Zvěreva mladšího. Po autonehodě byl nucen podstoupit plastiku dolní části obličeje. Vystupuje sebevědomě a má o sobě vysoké mínění. (Mám radši skromné lidi, ale je pravda, že Sergej je aspoň schopný náfuka :)
Jeho hlášky: "Hvězda je v šoku!" (mínil sebe), "Sexuální boršč." a "Budu mít hysterák!"

1 komentář:

  1. Jsem taky něco jako fanenka Sergeje, líbí se mi jak je výstřední a přitom in, je to prostě kluk, kterého bych chtěla mít za kamaráda...
    P.S.: jen tak mezi námi, slyšela jsem jeden jeho rozhovor ve kterém se ho ptali jestli je gay a on že se nehodlá ospravedlňovat... ale bůh ví, v něm se vyzná jen on sám
    Podle mě je bisexuál

    OdpovědětVymazat