pátek 28. prosince 2007

Flákám se doma a nevím co by x)

Fujtajksl, to je zase den. Včera jsem se vypsala z podoby a dneska s tím asi nijak zvlášť nepohnu. Možná je to dobře - než psát kraviny, budu přemýšlet, rozmýšlet a pak stvořím perlu národního písemnictví xD Taky mám prima postřeh - když píšete o metalovým koncertě, neposlouchejte u toho Elvise... Ne že by Elvis nebyla prima hudba ke psaní, ale s tím metalem se to poněkud neslučuje a dost to nabourává atmosféru. On ale tu atmosféru zdárně nabourává i bráška, se kterým už jsme se stihli parádně rafnout (kvůli Elvisovi...). Pro dnešek teda se psaním i Elvisem končím a půjdu si kreslit =) Ježucha mi nadělil kurz kreslení a ruštiny v jednom - v podobě knihy o kreslení v ruštině...
Když už jsem u toho kreslení - v obchodech jsem tady viděla hodně manga komiksů a anime filmečků na DVD. Docela mě to zaujalo, jenom se v tom vůbec nevyznám... Takže pokud tohle čtete a máte nějaký zkušenosti s tvorbou manga a anime - mohli byste mi něco doporučit? Něco k přečtení nebo zkouknutí pro začátečníka =)
Včera mi přišel mail od sestřenky - v příloze s fotkama našeho milovaného mazlíka Rozáry, kterou jsme si do Moskvy nemohli vzít s sebou a našla azyl právě u nich... Snad se na mě holky nebudete zlobit, když jsem jednu fotku drze vyvěsím x) A ještě jednou moc díky za to, jak se o tu naši důchodkyni staráte - vypadá parádně.


Rozára v akci - aneb Z cizí misky se žere nejlíp, viď, potvůrko x)))

Žádné komentáře:

Okomentovat