středa 9. dubna 2008

Jaro je tady!!!

Přišlo jaro, teploty se drží na patnácti stupních plus, a ruským chlapům to leze... no řekněme na mozek. Všichni se strašně chtějí seznamovat, takže se neustále ptají na cestu, prohazují jen tak mimochodem zaručené seznamovací fráze a já před nimi jen zděšeně prchám. Už je to delší doba, co nám s mamkou cestou z nákupu zastoupil cestu chlápek, který právě vylezl z auta, a pravil: "Neměly byste dvě minutky? Já potřebuju ženskou..."
Před pár dny v obchodě jsem zase mimoděk vzala do ruky jakousi vydlabanou dřevěnou misku a v duchu přemítala, na co je asi určená, když ke mně přistoupil chlap s vizáží bezdomovce a bodře zahlaholil: "Pěkná věcička, co? Líbí, líbí?" Položila jsem misku a prchla. A to jsou jen dva případy z mnoha...
Dnes mě nikdo neotravoval. Oblékla jsem si totiž obyčejné džíny, vytahanou mikinu a černou koženou bundu, což je kombinace kterou tady člověk vidí spíš na chlapech.
Mám ale pocit, že jaro leze i na Moskvanky. Potkala jsem jednu, která vypadala jako pouťová atrakce. Lesklé černé kozačky, jasně červené lesklé pumpky a tmavočervenou lesklou bundu prostě nešlo přehlédnout. Seznamovací inzerát už od pohledu...

2 komentáře:

  1. "dvě minutky"? A seš si jistá, že potřeboval ženskou na to, co naznačuješ? nechtěl třeba poradit s vařením? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No jasně=) v autě vedle měl nejspíš vařič a na něm žalostně prázdný hrnec xD

    OdpovědětVymazat