pondělí 7. dubna 2008

The best of my blog, odkazy, vol. 1

Abych zjednodušila novým návštěvníkům blogu hledání zajímavých a hodnotných příspěvků, dávám sem odkazy na to, co je podle mého názoru to nejhodnotnější a nejzajímavější, co se mi tady podařilo vytvořit. Tady najdete pár slov na vysvětlenou, můj moskevský Halloween je zde, dále podle mě stojí za přečtení První okamžiky v Moskvě, Tuláci, Národní sport, Analýza módy v Moskvě, překlady: EMaři a Koncert, recenze Kremelských žen, Multíky, Novogodní anabáze a článeček o filmu 1814, už proto, že bych ten snímek všem doporučila (třeba si ho tady všimne někdo kompetentní a uvidíme ho za pár měsíců v Česku v kině - to by mi udělalo obrovskou radost =)

3 komentáře:

  1. Bylo by super, kdyby Blogger.com zavedl nejake pocitadlo ctenosti clanku jako nastaveni v sablone (dalo by se zapnout /vypnout jednim zaskrtnutim, treba). Mohlo by se to pocitat podle IP adres, aby si nikdo nemohl nacvakat ctenost refreshem stranky (nezamerne nebo zamerne). Je sice zajimave, co povazuje autor(ka) za zajimave, ale tvrdy cisla jsou tvrdy cisla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se jen snažím upozornit na to, co podle mě stojí za přečtení... Co se týče tvrdých čísel, uvítala bych spíš víc komentářů, protože čísla mi toho moc neřeknou.

    OdpovědětVymazat
  3. Držel jsem se asi mylně problému, jakým způsobem pozná bloger, že je nějaký příspěvek zajímavý (přínosný, nějak hodnotný) pro druhé, a nenapadlo mě, že upozornění na zajímavé články je zkrátka legitimní forma propagace.

    OdpovědětVymazat