středa 23. dubna 2008

Klasické předzkouškové dojmy

Prohlížím si na spolužácích fotky svojí třídy (asi by se hodilo říct bývalé, ale já ji tak asi nikdy brát nebudu...), vedle vyřvává ruské rádio něco o tom, že "она не твоя," a já jsem nervózní jako pes. Den před zkouškou je vždycky nejhorší - člověk by to nejradši měl už za sebou... Asi si půjdu něco opakovat. Sice už se mi zase kupí kulturní zážitky, jenže nějak nemám náladu něco o tom psát. Snad zítra, až se z té zkoušky vrátím domů.
Napadlo mě, že si šlehnu kyslíku na povzbuzení mozku a při té příležitosti jsem si (to je sranda, zrovna v rádiu někdo zpívá o tom, že "кислорода в городе не хватает"- jak zoufale přesné!!!) vzpomněla, že jsem se o tom ještě nezmínila. Tady si totiž jde koupit kyslík normálně v lékárně, buď ve větších lahvích prodávaných se speciální maskou, nebo menším balení, ze kterého kyslík prudce uniká při jejich pootevření. Musím říct, že dýchnout si kyslíku je občas dost potřeba. Zvlášť pro člověka, který tady nemá auto, aby mohl o víkendu vyjet na čerstvý vzduch někam za Moskvu.

2 komentáře: