středa 10. října 2007

Marakesh

Dobrá, tady je druhá šance pro "ukrajinské Tokio Hotel", jak jsem pod tíhou prvních dojmů překřtila skupinu Marakesh. Vzhledem k tomu, že si jejich písničku "ждать" pobrukuju pořád dookola a když jsem ji dala poslechnout několika spolužačkám, její úspěch byl okamžitý, nemůžou být zase tak špatní XD
Nuže, tady jsou odkazy : v angličtině - http://www.myspace.com/marakesh -tady si můžete poslechnout ukázku z jejich tvorby a přečíst si nějaké info o kapele, jejich stylu etc....
a jejich oficiální web - http://www.marakesh.kiev.ua/
a pro ty, kterým to na jejich PC bude fungovat - http://www.youtube.com/MarakeshCrew


4 komentáře:

  1. Dakujem ti, ze si ma zoznamila s Marakeshom... Cez vsetky mozne fazy, ktorymi som extremne rychlo presla (a zacinali myslienkou "to je nepocuvatelne!") som sa dopracovala k poznamke, ktoru som si napisala na obalke pohodenej na stole. Znie takto: "zohnat Marakesh!"
    ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Neni zac=) Uprimne, i mne pripadali na prvni poslech dost strasni, jenze kdyz jsem si je pak pustila podruhe... byla jsem chycena X)))

    OdpovědětVymazat
  3. a nevies prosim ta, kde by som mohla stiahnut cely album??? kde by som nasla torrent... alebo sak to je jedno, niekto mi to stiahne...len kde by som ich nasla?? nevadi, ak to bude nejaka stranka v azbuke, cez to sa nejako preluskam...

    OdpovědětVymazat
  4. ja bohuzel nemam zadny program na stahovani, vzdycky mi to nekde sezenou kamaradi nebo si (prinejhorsim X) to cedo koupim... takze vazne nevim... x///

    OdpovědětVymazat