středa 10. října 2007

Na vysvětlenou

Rozhodla jsem se založit si internetový deník původně proto, aby si všichni, které jsem "nechala" v Praze mohli někde přečíst, jak tady žiju, co dělám a tak... Postupně jsem začala přidávat i různé informace o Moskvě a začala se snažit být trochu... objektivnější... X)

Tohle je můj druhý pokus, předchozí blog, ze kterého jsem zkopírovala většinu (ale ne všechny X) příspěvků, najdete na adrese http://obycejnaholkavneobycejnymsvete.sblog.cz/ Změnu domény mi doporučil (no, vlastně mě tak trochu umlátil argumenty X) Noxa, za což mu patří moje velké díky =)

Budu se snažit udržet tady co největší přehlednost, a pokud to půjde, pořád tenhle blog vylepšovat.

Co se týče Obyčejné holky, byl to takový menší pokus o novou identitu... Nakonec se tedy zase vracím k Iris, a obávám se, že už u ní zůstanu jednou provždy... Koneckonců - jak mi tady spolužáci laskavě připomínají každý všední den - já vlastně nejsem ani normální ani obyčejná...


Žádné komentáře:

Okomentovat